torsdag 10 december 2009

Hur man klär sig som en Soap Star

Ibland kan jag titta på såpoperor.

Inte för att jag gillar dem. Faktum är, jag hatar dem. De är hemskt, plågsamt att titta på, och totalt chick visar. Om det någonsin något var skriven och utformad speciellt för kvinnor, det är det tvålar.

Så varför gör jag tortera mig så här? Varför måste jag titta på dessa Guds hemska saker?

Ett sökande efter kunskap, förstås. Kläder-specifik kunskap för att vara exakt.

Tänk på att dessa tvålar är särskilt utformade för kvinnor ... så att män i dessa visar, förutom att vara snygg, är alltid mycket välklädd. Även i deras ledig klädsel, de är "dressed to impress."

De färger, stilar, hur den passar alla tillsammans ... Du kan aldrig gå fel om du följer de mallar som visas i tvålar.

Nu, som jag nämnde, de är hemskt och plågsamt att titta på. Så vad är det enklaste sättet att gå tillväga för att göra din "forskning?" Personligen jag tejpa visar. Då kan jag titta på dem när jag har en chans och göra produktiv användning av snabbspolning framåt. Jag kan gå igenom 3 eller 4 timmar tvål i ca 30 minuter.

Andra förslag:

- Stäng av ljudet. Gör tortyr dig inte i onödan.

- Anteckna. Du kommer aldrig ihåg allt.

- Hitta en av två tecken som du kan identifiera sig med eller som du tror alltid se bra ut, och ägna särskild uppmärksamhet åt vad de bära.

- Notera färger och vilka färger verkar gå ihop bra. Notera också den känsla man får när man ser dessa färger och färgkombinationer (vad är tufft, vad är sexig, vad kul, vad är lycklig, vad är avslappnad, etc.).

- Och slutligen, inte får beroende av såpoperor medan du gör din forskning. That's just sad.

Office Sex