måndag 22 mars 2010

Bröllop Off Efter Groom's Van, ägodelar Sunk


Whitehaven, England - Planer för bröllopet har sjunkit - tillsammans med den blivande brudgummens kläder, CD, DVD och hans van.

Polisen i nordvästra England har gripits Emma Thomason, 24, efter att hon påstås packade sin partners egendom i hans van, körde till hamnen och slutade på handbromsen söndag. Hon åtalades för grovt fordon med utan samtycke och släpptes mot borgen.

Händelsen följde enligt uppgift ett gräl mellan Thomason och Jason Wilson, 24, hennes partner på sju år och far till hennes två barn.

"Hon satte varenda sista klädesplagg jag hade bak i bilen. Allt jag var kvar med var kläderna jag hade på mig," Wilson till journalister.

"Jag har inte sagt henne än att bröllopet är avstängd, men jag tror att hon kan sätta ihop två och två."

Den van drogs upp ur vattnet på måndagen.

"Återvinningen var ganska svårt, var de tvungna att delvis tömma hamnen för att få fordonet ut, säger inspektör David Gartland Cumbria Police.

Copyright 2007 by The Associated Press.

Tips voor het Groot ontmoetingsplaatsen voor Dating