måndag 12 september 2011

Möt kvinnan som har haft cybersex med 60 Online "älskare"


En seriell "cyber dater", som spenderar de flesta kvällarna på nätet, dejta män hon aldrig träffat, säger tanken som lockade henne att göra det "är mindre engagemang och roligare inblandade".

Marketing Executive Siana Nelson använder e-post, dating webbplatser, forum, webbkameror, Skype och instant messenger hittills män runt om i världen - av vilka ingen hon tänker någonsin att träffas i verkliga livet.

Hon tar även förhållandet till nästa steg genom att ha cybersex med hennes "älskare".

"Cyber ​​dating är vägen framåt - varje modern kvinna bör göra det. Jag kan njuta av alla intima stunder jag skulle göra med någon man, men det finns mindre engagemang och roligare inblandade, "Solen citerade Nelson ha sagt.

"I stället för att behöva gå igenom hela proceduren för middag eller en film på första dejten, kan min cyber datum och jag planerar en Skype-video möte. Detta innebär att vi kan visa varandra runt våra lägenheter med hjälp av en webbkamera och sedan "dela" en flaska vin. Om datumet går bra och vi är båda villiga, kommer vi att ha cybersex via webbkameran i slutet av dagen. "

Nelson från Reading, Berkshire, daterar för närvarande tre män från olika länder - USA, Australien och Kanada.

Efter att ha sitt hjärta krossat för 18 månader sedan, bestämde Nelson hon ville säkerhet dejta män bara på internet.

Nelson gick flera forum och dejtingsajter och började småprata med män med liknande intressen i Australien, Amerika och Asien.

Nelson har cyber daterat mer än 100 män, inklusive advokater, seglare, arkitekter, byggare, skådespelare och bönder.

"Jag har haft cybersex med cirka 60 av de män jag har dejtat. Vissa gör det klart att de bara vill chatta och flirta och det finns några jag inte är attraherad av på det sättet. Vissa har jag tackat nej till cybersex eftersom jag hittade dem också framåt. De ville inte känna mig, de bara ville ha en snabb internetuppkoppling spänning, "Nelson till.

Siana håller en dagbok av killarna hon gillar och ger dem poäng för sina cyber datum teknik. (ANI)

Nunca É Tarde Demais Para encontrar sua alma gêmea