söndag 6 november 2011

Är du Fun?


Hur väljer du dina vänner? Vem väljer du att vara runt? Troligen är dessa människor som du uppfattar som "kul".

Kvinnor är de samma som oss i detta avseende. De vill ha en man som är kul att vara runt och de har en bra tid runt.

Jag tycker om när jag fick som mest. Jag var en vild man i dessa dagar, alltid ha en bra tid runt kvinnor, festa upp det varje sekund jag hade, att vara festens medelpunkt.

Tänk på idioten som tårarna upp på dansgolvet och kan inte dansa för fem öre. Den här killen har oftast kvinnor som omger honom. Varför är detta? Eftersom han är kul! Killen vet hur man få en bra tid och detta är attraktiv för kvinnor.

Nu inser jag att du kan nämna många exempel där kvinnan är med en total idiot som du inte skulle överväga "roligt" alls. Men på något konstigt sätt hon tycker nog att han är riktigt kul att vara omkring.

Jag påminns om mina tidigare relationer också, där om jag fick alltför allvarlig med flickan, skulle det snart slut. När det roliga slut, går flickan i min erfarenhet.

Detta tips av Eddie Money på SoSuave diskussionsforum.

Online Dating så ærlig som Real Life