fredag 29 juli 2011

Jennifer Aniston isnt Den största fan av dating


I en intervju med brittiska Röda tidningen, öppnade den 42-åriga skådespelerskan om hennes nuvarande icke-existerande kärleksliv.

"Jag är inte ett stort fan av dating. Jag har middag med manliga vänner och det är direkt, "det är den nya människan", säger hon i sin täckmantel för tidningen från maj 2011 frågan.

Istället är Aniston mer fokuserad på vad hon älskar att göra mest ... och det är underhållande andra.

"Att veta att jag får göra det jag älskar att göra, vilket är underhållande. Det är viktigt för mig. Den verkliga kärnan i allt arbete, och jag kommer att skydda det - och mig - som en Momma lejon skyddar en unge ", säger hon.

Men när det kommer till berömmelse ... Hon är inte så skyddande.

"Fame är ett udda djur. För det är inte verkligt, "Jennifer fortsätter. "Det är inget riktigt om det. Ibland vaknar och tänker "Jag vet inte om jag är lika stor som denna best. Kommer i dag vara den dag när det blir mig? Eftersom du är bara en person som alla andra, med ådror och ett hjärta ", sade hon," och ändå är du projiceras som nästan övermänsklig. "

Fortsätt njuta av enda liv Jen. Vem vill egentligen att vakna upp till samma person varje dag ändå?

En ABC Guide till Dejting i College