fredag 2 november 2012

Varför Dating Is Like Kylskåp Shopping


Genom Ariane Marder

Ja, det är sant. En verklig man (med 40 år i livet under hans bälte, inte mindre) sade att dating är i princip som att gå till Walmart och jämföra kylskåp.

Jag skulle säga utanför bat som sagt killen är på min sh * t lista. Och när du hör historien, kommer du troligen överens om att han förtjänar två tummen ner.

En vän till mig har dejtat en kille under det senaste året och ett halvt. Han verkade stor och verkligen in henne. Han förde även upp äktenskap och berättade för henne att han var redo att slå sig ner. Men nyligen har han haft den vuxna versionen av myror i byxorna och andra gissa relationen.

En natt när han återvände från sin college reunion, sade han till henne: "Jag har funderat. Jag har aldrig riktigt trodde att jag skulle sluta med någon som inte var Ivy League "(Blogger anmärkning: EW) Sen fortsatte han att begå metafor-självmord:". Jag är inte den typ av person för att köpa den första kylskåpet Jag förstår. Jag shoppa runt och jämföra innan de bestämmer sig. "

Allvarligt, vill Dude, ingen flicka att vara en jämförelse med en hushållsapparat-EVER! Och om du har en Sub-Zero, varför i hela världen skulle du ha något annat?!

Över 186.000 kvinnor söker "50 Shades Of Grey" relation, enligt dating hemsida