lördag 14 juli 2012

Webbplats fokuserade på hur locka en flicka


Datum Hotter Tjejer, en ledande för män dating råd företaget meddelade bara lanseringen av en informationsplats som hjälper män lära sig krångligheter hur man kan locka en flicka.

Webbplatsen, som gick live, den 19 mars, har flera gratis artiklar och tips som hjälper avmystifiera kvinnliga attraktion. Temat för hur man kan locka en flicka får tiotusentals förfrågningar sökmotorn en månad och är en som förbryllar många ensamstående män.

"Det är mycket kontraproduktivt intuitivt", förklarar Rob domare, grundare av Datum Hotter Girls. "Så många män kämpar för att avkoda en kvinnas beteende. Män tror ofta alltför logiskt om attraktion när de ska närma sig det känslomässigt. "

Mycket av råd om plats gångjärnen på temat "emotionell intelligens". Domare anser att om män kan bättre förstå en kvinnas känslor, kan han lära sig att framkalla dessa känslor på ett attraktivt sätt.

"Det man tittar på vad som intresserar kvinnor", förklarar domaren, "Så mycket av det bygger på de känslor kvinnorna följer av de saker som de tycker, från vad de äter till visar att de tittar på."

Domare: s okonventionella filosofi har varit ett hett ämne för både män och kvinnor. Bloggaren har bjudits in att delta i kvinnors paneler på dating, ofta för att ge en mans perspektiv på dating spelet.

"Jag tycker om att få feedback från kvinnor", förklarar domaren. "Jag tror inte någon av de råd jag ger är skamligt eller konstigt. De flesta killar är stolta över att träna tipsen de läser på min blogg och i mina produkter. "

Även om vissa kvinnliga bloggare har reagerat med mindre än gynnsamma recensioner som domare strategi på dating. Nyligen har en bloggare skriver för The Frisky skrev en svidande genomgång av Domarelever "Top 10 bästa texter genom tiderna" rapporten hävdade domaren var uppmuntrande män att anta en cookie-cutter inställning till dating.

"Det kommer alltid att vara kritiker", skrattar domare. "Jag tror det faktum kvinnliga bloggare har en sådan visceral reaktion på mitt material sorts visar dess effektivitet. Jag menar, jag säger killar att få kvinnor känslomässig. "

Rob domare har tillbringat de senaste 5 åren undervisa män för att möta och attrahera kvinnor, både genom produkter och levande coaching.

Datum Hotter flickor har släppt flera böcker på att möta och locka kvinnor. Magnetisk Messaging är den senaste utgåvan från domaren.