torsdag 5 maj 2011

5 tips för Möte män på tåg, flygplan, bussar och mer


Genom Meredith Turits

Vad är det konstigaste ställe du någonsin träffat en kille? Jag har träffat män på några konstiga ställen, bland annat i tunnelbanan, som jag berättade gals om förra helgen. Jag började få lite "Hur i hela friden lyckades du plocka upp en kille i en sådan snäv, obekväma rymden?" Qs, så jag tänkte att jag skulle dela min (mycket ovetenskapliga) dating tips med dig.

Ögonkontakt är # 1. Men inte, gillar, stirra. Börja med Sly, små korta blickar på honom och sedan titta tillbaka på det du söker på innan. När han inser du tittar på honom varje gång, kommer du att kunna bedöma om han medvetet s fångar ögat också.

Vilket leder mig till nästa punkt: att göra något (annat än att kontrollera ut honom). Har en bok att titta upp från. Bli distraherad av telefonen, eller klottra i en anteckningsbok. Det sättet, när du tittar upp, han vet att det är avsiktligt ... och det kommer att hjälpa dig inte ut som en stirrande creepster.

Om du märker att avsiktligt ögonkontakt är alla system gå, leende. Det verkar enkelt, men blinkar en tystlåten liten grin blir en signal till honom att flirt är inte i huvudet (och han kommer tillbaka ser att du vet att det inte i ert, heller).

Se till att du är ensam. Ingenting är mer avtändande för en kille att räkna ut om han kommer att arbeta upp förtroendet att prata med dig än att inse att han kommer att behöva ta en risk framför dina vänner.

Och kanske du tjejer tycker att detta är en konstig en, men kolla Craigslist s missade anslutningar styrelse i din stad. Om ingen av er hamnade säga någonting, men du kan inte sluta tänka på din lilla utbyte (som jag har tillbringat många kontemplativa löpband sessioner, le suck), varför inte ge det en snabb granska? Ta det från denna bloggare: Jag har i samband med tre, ja, tre killar så. Teknik, baby.